2014. okt 21.

Redmenta, hiánypótlás magyarul

írta: Tóth Norbert
Redmenta, hiánypótlás magyarul

redmenta1.png

Aki ide téved az biztosan használ mindenféle online oldalt, akár feladatkészítésre, akár interaktív feladatok gyártására, akármire. Én magam az Excel kérdőíveket, és a Socrative.com-ot használom erre a célra. Nyitott vagyok minden újdonságra egyébként, így örömmel láttam hogy létezik ez a Redmenta. Néhány napig nem is foglalkoztam vele.

Redmenta ugyan miféle okosság lehet ez?

Aztán megnéztem tüzetesebben is! Kedves kollégák, igen, hasznos oldal. Hogy miért? Mert magyarul van, és mindent tud amit például a Socrative.com-tól elvárok. És a legfontosabb! Mindezt magyar nyelven teszi!

A felületet még kicsit szokni kell, de meg kell hagyni elég ízlésere sikerült. Félreértés ne essék, a fejlesztők nem fizettek nekem hogy fényezzem:) De nekem tetszik.

redmenta2.png

 

A feladatok elkészítése pofon egyszerű, választhatunk feleletválasztós, igaz-hamis, és kifejtős lehetőségek közül. Akár youtube videót is beilleszthetünk a feladatokhoz. Engem már ez is megihletett, hiszen már foglalkoztunk a gyerekekkel ilyesmivel. Készíthetünk videós szöveges feladatot, és így már akár itt is felhasználhatjuk. 

redmenta6.jpg

Én kipróbáltam élesben, tanteremben, negyedikesekkel, és működött. Számomra nagyon szimpatikus, teszik. A gyerekeknek nem kell regisztrálni, nem kell nyelvismeret. A végén a kiértékelés tejesen világos, érthető, és végre nem csak egy pontot adhatunk minden helyes feladatmegoldásra. 

Aki eddig használt ilyesmit, annak ajánlom hogy adjon egy esélyt a fura nevű Redmentának is! Nálam bizonyított. A gyerekeknek tetszett, azt mondták hogy szép. 

Akár házi feladatot is adhatunk a segítségével, differenciálás is könnyedén megoldható, hiszen elég két típusú feladatsort elkészíteni, amit aztán egyszerre tudnak megoldani a gyerekek. 

redmenta4.png

A direktcímet mi választhatjuk meg, így a tanulóinknak csak az oldal címet és a direktcímet kell ismerniük hogy el tudják kezdeni a munkát.

 

Nagyon nagy potenciált látok a Redmentában, egy egyszerű jól felépített sallangoktól mentes online alkalmazás ez, ami szerintem tényleg hiánypótló. Semmilyen előismeretet illetve szaktudást nem igényel a feladatsorok elkészítése.

Ajánlom kipróbálásra!

 

http://redmenta.com/ 

redmenta5.png

Szólj hozzá

nem oktatás online modern iskola tóth focista norbert pedagógia tóth norbert napközi ikt gamification heartstone redmenta