2014. dec 27.

Hogyan keltsük életre a tankönyvet

írta: Tóth Norbert
Hogyan keltsük életre a tankönyvet

Biztosan van mindenkinek ismerete a kiterjesztett valóságról. Az okostelefonok elterjedésével egy olyan eszköz került az emberek kezébe amely képes az ilyen kódon elhelyezett információkat feldolgozni. Most én mutatok egy alkalmazást amely segítségével saját magunk készíthetünk tartalmakat.

 

Nézzünk egy két gyakorlati ötletet. 

Én a létrehozott aurasma fiók felhasználói nevét és jelszavát a táblára fölírtam. Az adatokkal a tanulók is be tudnak lépni, tartalmakat létrehozni és az általam elkészített tartalmakat megnézni.

Kincskeresés: a teremben néhány tárgyon elhelyezünk virtuális cetliket, az elsőt mondjuk a táblára:) amelyen utalások vannak a következő titkos cetli helyére.

Házi feladat: A tankönyv oldalait is átalakíthatjuk, új feladatokat is tehetünk a tankönyv bizonyos oldalaira. 

A videóban is említem, hogy a gyengébb kamerájú tablettea készítem a dolgokat. Azért teszem ezt mert így biztos, hogy minden eszközzel képesek lesznek a tanulók látni a kiterjesztett valóság elemeit,

Szólj hozzá

oktatás online modern iskola tóth norbert pedagógia tóth norbert napközi ikt kiterjesztett gamification heartstone aurasma VALÓSÁG