2014. sze 28.

Heartstone napköziben

írta: Tóth Norbert
Heartstone napköziben

A legjobb szerintem az aktuális trendet meglovagolni, és annak segítségével tanítani. Hogy mire gondolok? Néhány éve az Angry Birds volt a minden, a csapból is az folyt, természetesen a gyerekeknél, de biztos mindannyian találkoztunk vele. Én matematika órára vittem, kivonást tanítani. És bejött!

Azt gondolom hogy nem lehet elmenni semmilyen lehetőség mellett ami egy pici lehetőséget rejt.

Hearthstone_Screenshot_9.28.2014.13.06.26.png

Így jött a Heartstone is. A gyerekek beszélgettek róla. Én pedig otthon kipróbáltam ezt az ingyenes kártyajátékot. Most volt hír, hogy 20 millióan játszák.

Hogy miről is szól? Egy egyszerű kártyajáték. Minden lapnak vannak értékei, általában mindenféle szörnyek vannak rajta, aki ismerős a World of Warcraft világában, azoknak ismerősek lesznek a lapok is. Van támadási illetve életerő pontjuk is. A kártyákat véletlenszerűen kapjuk, természetesen a paklinkat magunk állíthatjuk össze. Gyerekkoromban autós kártyákkal játszottunk, most már ez a menő. Miért ne használhatnánk mi is?

Na igen, de mi az  értelme ennek az iskolában?

 

Mindjárt válaszolok! A játék interaktív táblán remekül kezelhető, és az hogy mindenki láthatja sajátos stratégiákat szül. Ez egy online játék, nem tudhatjuk kivel sorsol össze a játék.

Hearthstone_Screenshot_9.28.2014.13.07.26.png

A gyerekeknek tervezni kell, folyamatosan alkalmazkodni az ellenfél lépéseihez. A kártyák és a játék is angol nyelvű, így külön fordító csapat dolgozik azon hogy a legjobb lépéseket hozhassuk meg. A tanulók közösen hozzák meg a döntéseket, közösen dolgoznak. Fejlesztik a nyelvtudásukat, kreativitásukat. Mindezek után én bátran ajánlom ezt a játékot. Nyugodtan beépíthetjük a délutáni foglalkozásokba, mert a gyerekek is tudják, játszani jó!

 

 

 

 

Szólj hozzá

oktatás modern iskola tóth norbert pedagógia napközi ikt gamification heartstone